شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط استفاده و خرید سامانه پیام کوتاه :
 
 

 

  • ثبت نام نهایی کاربر و نماینده به منزله پذیرفتن شرایط سامانه پیام کوتاه سیپکا می باشد. 

 

  • کاربر متعهد می باشد که از ارسال پیامک های مبنی بر توهین به نظام جمهوری اسلامی ایران پرهیز کند؛ در غیر این صورت مسیر ارسال و دریافت کاربر قطع خواهد شد و ارائه مجدد سرویس مستلزم ارسال تعهدنامه کتبی خواهد بود.  

 

  • از ارسـال پیامک های مبنی بر تجارت الکترونیـک و کلاه برداری های ایـنترنتی و پیـام های حاوی برنده شدن در مسـابقات و جشـنواره بانک ها، استفاده از عناوین دولتی و اپراتورهای تلفن همراه کشور ( همراه اول - ایرانسل - تالیا - رایتل ) خودداری نمایید. در صورت مشاهده، پنل مربوطه مسدود و اعتبار آن بلوک می گردد.

 

  • با توجه به اینکه نام کاربری شما معرف حضور شما در سیستم می باشد لذا در نگهداری نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشید. 

 

  • شارژ پیام کوتاه خریداری شده تنها در مدت زمان فعال بودن اکانت کاربری و نمایندگی قابل استفاده می باشد و در صورت اتمام زمان پنل؛ پس از تمدید پنل و پرداخت هزینه مربوطه؛ امکان استفاده از شارژ میسر می باشد. 

 

  • با توجه به اهمیت اخذ اکانت نمایندگی و شرایط آن؛ در صورت عدم کارکرد طی 90 روز؛ اکانت های نمایندگی مسدود گردیده و ارائه سرویس به آن دسته از افراد تا ارسال تعهد و انجام فرآیند خرید جدید؛ مقدور نمی باشد. 

 

  • مسئولیت ارسال پیامک های کاربران زیر مجموعه یک نماینده بر عهده نماینده ایشان می باشد و در صورت عدم دریافت مدارک هویتی از کاربران؛ سرویس نمایندگی مسدود می گردد. 

 

  • با توجه به امکان گزارش گیری با فایل اکسل در تمام ساعات شبانه روز، پیشنهاد می شود نسبت به دریافت گزارشات ارسال و دریافت در بازه زمانی30 روز (ارسال) و60 روز (دریافت) اقدام نمایید زیرا پس از حذف اطلاعات امکان بازیابی آنها وجود نداشته و مسئولیتی در این خصوص متوجه سیپکا نمی باشد.  

 

  • مسئولیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش به کاربران نماینده ها بر عهده نماینده بوده و سیپکا تنها بستر ارسال پیام کوتاه تحت وب را ارائه می نماید. در صورتی که کاربری از نماینده وی شکایت داشته باشد مسئولیت آن بر عهده سیپکا نمی باشد و باید از طرق قضایی از نماینده خود پیگیری نماید.  

 

  • اکانت های کاربری و نمایندگی که در طرح رایگان عرضه میشوند ( عدم پرداخت هزینه بابت پنل ) در صورت عدم کارکرد طی 90 روز؛ مسدود گردیده و استفاده مجدد مستلزم فرآیند خرید جدید و انجام تعهدات مربوطه می باشد. 

 

  • عودت ریالی مبلغ شارژ انجام شده (تراکنش های انجام شده) توسط کاربر و نماینده؛ بنا به هر دلیلی ( و لو اشتباه در تایپ اعداد و... )؛ غیر قابل برگشت می باشد. لذا نسبت به چاپ پیش فاکتور و اطمینان از مبلغ خرید قبل از ورود به درگاه، اطمینان حاصل نمایید. 

 

  • شارژ موجود در پنل در هنگام اتمام زمان پنل، تا تکمیل فرآیند تمدید مجدد و پرداخت هزینه تمدید پنل، قابل استفاده نمی باشد.  

 

  • شارژ هر سیستم (پیامک، پیام صوتی) تنها برای استفاده در همان سامانه بوده و قابل انتقال به سامانه های دیگر ( پیام صوتی) نمی باشد.  

 

  • شماره های اختصاصی پیام کوتاه به صورت آبونمان یکساله به کاربر یا نماینده واگذار می گردند و هر سال طبق تعرفه اپراتور با 20% تخفیف قیمت روز؛ محاسبه و تمدید می گردند. 

 

  • شماره های اختصاصی تنها در اختیار کاربر مصرف کننده می باشد و به صورت مالکیتی همچون سیم کارت واگذار نمی گردد. لذا در پایان دوره آبونمان قابل واگذاری به شخص دیگری می باشد.  

 

  • شماره های اختصاصی پیام کوتاه؛ غیرقابل انتقال به مجموعه یا سامانه دیگر بوده و تنها در همین سامانه قابلیت استفاده را دارند.  

 

  • در صورت عدم تمدید آبونمان شماره اختصاصی؛ مدت زمان رزرو شماره، به مدت 15 روز توسط کاربر یا نماینده مربوطه می باشد و بعد از 30 روز در سیستم فروش قرار می گیرد.  

 

logo-samandehi

پشتیبانی